Interview Doron - Zaakvoerder

Ik richt me voortdurend op het realiseren van een goede organisatiestructuur. Als die altijd goed staat dan bereiken we met elk project een tevreden klant.

Voor Roozenburg Dakwerken is elk project meer dan alleen het plaatsen of renoveren van een dak.  

Zeker nu de energieprijzen door het dak gaan vinden wij het belangrijk om klanten volledig te informeren en te adviseren over het meest geschikte dak, het juiste materiaal of de beste aanpak.
Een goed geïsoleerd dak kan al snel 30 tot 40% verbruikskosten besparen maar tijdens de zomer moet datzelfde dak wel kunnen ademen. In die tijd van het jaar wil je dat het dak helpt de warmte in huis te verlaten.

De adviseurs komen daarom altijd eerst ter plaatse en beoordelen de situatie voordat ze een definitieve offerte opstellen.

Wij kijken verder dan alleen de isolatiewaarde van het nieuwe dak. Voor ons is ook belangrijk te weten wat de kwaliteit is van het hout, hoe de akoestiek is in de ruimte, of hoe, bijvoorbeeld, de lichtinval van een nieuw dakraam zal vallen. Een dakraam plaatsen is zo gedaan. Maar als je niet weet hoe de lichtinval zal zijn of als dat dakraam niet uit het juiste materiaal is gemaakt, dan kan de ruimte onder dat dak ’s zomers in een broeikas veranderen.

Uitvoerig contact

Het dak aanpakken is een forse en ingrijpende stap. Het vereist veel toestemmingen en paperassen, een keuze voor de juiste competenties, oplossingen en materialen en de acceptatie dat de woning tijdelijk verandert in een bouwplaats.

Door voortdurend een goede organisatiestructuur na te streven zorgen wij ervoor dat onze processen zo gestroomlijnd mogelijk verlopen. Onze gedegen aanpak en communicatie, zowel intern als met de klant, garanderen de beste service aan die klant.

Al bij het eerste (telefonisch) contact hebben de medewerkers van Roozenburg Dakwerken een stevige lijst met vragen.

Dat wil klanten nog wel eens overvallen maar we komen ook altijd langs voor een onderzoek. Tijdens dat bezoek strijken we doorgaans alle plooien plat. Pas nadat wij de situatie hebben onderzocht, geven wij een eerste kostenraming. Als die de klant bevalt, werken wij de offerte uit en komen wij met een gedegen plan dat we op locatie bespreken met de klant.
Ook maakt deze dan kennis met de projectleider die vanaf dan het project gaat dragen. Het project is voor ons pas klaar op het moment dat de klant helemaal tevreden is met wat wij hebben gedaan.

Goed team

Dankzij de organisatiestructuur heeft elke medewerker een duidelijk mandaat maar tegelijkertijd ook de vrijheid en flexibiliteit om zelf problemen snel maar vakkundig aan te pakken.

Elke medewerker weet wat er van hem of haar wordt verwacht en weten dat alles om goede communicatie draait. Om een project te laten slagen is het niet alleen belangrijk dat metingen juist worden gedaan maar ook dat alle vergunningen op orde zijn en dat we weten bij welke leverancier we voor dat project het beste ons materiaal kunnen halen.
Voor ons telt ook dat we de klant voortdurend op de hoogte houden en dat we adequaat reageren op ontwikkelingen ter plaatse.

Voor Doron is het daarom de mentaliteit van zijn medewerkers die telt.

Die is cruciaal voor het samenwerken. Vandaar dat wij ze ook voortdurend uitdagen om zichzelf te verbeteren. Dankzij de kennis en kunde van onze medewerkers kunnen wij snel en flexibel problemen oplossen of naar handelen.

Die nadruk op ‘samenwerken’ geldt niet alleen intern.

Zonder onze leveranciers lukt het niet om het dak te renoveren of het juiste dak te plaatsen. Twee van onze medewerkers staan daarom voortdurend met onze leveranciers in contact. Zo zijn wij altijd op de hoogte van de laatste innovaties en weten wij tijdig van ontwikkelingen qua prijs of van mogelijke vertragingen.

Het meest gerenommeerde dakbedrijf van Antwerpen

Roozenburg Dakwerken streeft de titel van ‘meest gerenommeerde dakbedrijf van de provincie Antwerpen’ na.

Wij willen dat klanten een eerlijke prijs voor de hoogst mogelijke kwaliteit betalen. Dankzij onze organisatiestructuur zijn wij daartoe in staat.

Soms betekent dat ook dat Roozenburg Dakwerken klanten niet kan helpen.

Wij leggen de lat hoog maar soms willen klanten wat anders en kijken ze elders. Dat mag. Ons streven blijft om elke klant tevreden te stellen.

No items found.

Wij maken gebruik van cookies

We maken gebruik van cookies om gegevens m.b.t. de prestaties en het gebruik van deze website te verzamelen & analyseren, om sociale netwerkfunctionaliteiten aan te bieden en onze content & advertenties te verbeteren en personaliseren. Bekijk onze privacy policy voor meer informatie.