

Privacybeleid
Introductie
Dit beleid legt uit wanneer en waarom we persoonlijke informatie verzamelen over mensen die onze formulieren invullen, hoe we deze gebruiken, en hoe we deze veilig bewaren.


We kunnen dit beleid van tijd tot tijd wijzigen, dus controleer deze pagina af en toe. Door onze formulieren in te vullen, gaat u ermee akkoord gebonden te zijn aan dit beleid.
Hoe verzamelen we informatie van u? Wanneer u een formulier van ons invult vragen wij u om persoonsgegevens in te vullen. We verkrijgen ook informatie over u wanneer u bijvoorbeeld contact met ons opneemt over producten en diensten of als u zich aanmeldt voor het ontvangen van onze nieuwsbrief.
Wat voor soort informatie wordt er van u verzameld?
De persoonlijke informatie die we verzamelen, kan uw naam, adres, e-mailadres en telefoonnummer zijn.
Hoe gebruiken we uw gegevens?
​
We kunnen uw informatie gebruiken om:
-
Aanvragen verwerken die u heeft ingediend;
-
Om onze verplichtingen na te komen die voortvloeien uit door u en ons gesloten contracten;
-
Vragen naar uw mening of opmerkingen over de diensten die wij leveren;
-
U te informeren over wijzigingen in onze dienstverlening;
-
U mededelingen te sturen die u hebt aangevraagd en die mogelijk interessant voor u zijn;
​
We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan die beschreven in dit privacy beleid, tenzij we uw voorafgaande toestemming hebben verkregen.
​
We herzien onze bewaartermijnen voor persoonlijke informatie regelmatig. We zullen je persoonlijke informatie bijhouden op onze systemen voor zo lang als nodig is voor de relevante activiteit, of zolang als is
uiteengezet in elk relevant contract dat u met ons heeft.


Wie heeft toegang tot uw gegevens?
We zullen uw gegevens niet verkopen of verhuren aan derden.
Ook zullen we uw informatie niet delen met derden voor marketingdoeleinden.
​
We kunnen uw informatie doorgeven aan externe dienstverleners,
onderaannemers, agenten, werknemers of geassocieerde organisaties voor het uitvoeren van taken en het verlenen van diensten aan u namens ons.
We onthullen echter alleen de persoonlijke informatie die nodig is om de services te leveren en we hebben een contract dat vereist dat ze uw informatie veilig bewaren en niet gebruiken voor hun eigen direct marketingdoeleinden of -activiteiten.
Jouw keuzes
Wij bieden alle ontvangers van onze nieuwsbrief de mogelijkheid om persoonsgegevens in te zien, te wijzigen of op elk gewenst moment deze te verwijderen.
​
Als u geen direct marketingcommunicatie of nieuwsbrieven van ons wilt ontvangen, Kan je onderaan elke mailing uw informatie aanpassen of zich afmelden.
U hebt het recht om een ​​kopie te vragen van de informatie die wij over u bewaren.
We zullen geen contact met u opnemen voor marketingdoeleinden per e-mail, telefoon of post, tenzij u uw voorafgaande toestemming.
De juistheid van uw informatie is belangrijk voor ons. Bij elke gelegenheid van de ontvangst van onze nieuwsbrief, kan u de informatie die wij over u hebben gemakkelijk bekijken en corrigeren.
​
Veiligheidsmaatregelen
​
Zodra wij uw gegevens hebben ontvangen, worden deze opgeslagen op beveiligde servers van Roozenburg Dakwerken of die van een derde partij en we doen ons best om de beveiliging ervan op onze systemen te bewaken.
​
Herziening van dit beleid
We evalueren dit beleid regelmatig. Dit beleid is voor het laatst bijgewerkt in oktober 2022.
​
Heeft u verder nog vragen?
